Forum Hex and Adoptions Strona Główna

Znikające rasy...

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hex and Adoptions Strona Główna -> Hex
Autor Wiadomość
Szarusia
Hexer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:55, 11 Cze 2008    Temat postu: Znikające rasy...

Ostatnio ze schroniska znikają mi rasy kotów i psów...i przez to nie działają mi niektóre Petzy...
Nie wiem co robić...te rasy są bardzo potrzebne
Pomóżcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamcia
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 16:10, 11 Cze 2008    Temat postu:

po pierwsze nie ten dzial - wiec przenosze

po drugie - jak znikaja? tak poprostu? czy pliki nadal sa w folderze resource/dogz? ile i jakie konkretnie rasy ci "znikaja"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szarusia
Hexer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:57, 11 Cze 2008    Temat postu:

W folderze są..ale nie w schronisku...
Znaczy psów nie znikają pomyliłam się
Ale kotów np.: Ragdoll z SN,Syjamski i Rosyjski niebieski z gry itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamcia
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 18:52, 11 Cze 2008    Temat postu:

a zauwazasz takie cos po tym jak wgrywasz nowy plik do folderu? podejrzewam ze tak. Pliki maja czasem taki sam numer ID (tzw offset), czasem jest on taki sam celowo,a czasem niechcacy. Jesli pliki maja taki sam numer offset i rozna nazwe pliku (czyli np dwie rozne rasy o takim samym numerze) to jest wlasnie KLOPS Trzeba twedy przeniesc plik/pliki ktorych aktualnie nie chcemy uzywac do gry gdzes poza folder DOGZ albo utowrzyc tam nowy folder dla nich i w grze zostawic tylko ten w ktory chcesz grac, czyli prosto i po polsku, jesli twoj ragdoll ma taki sam numer jak syjam, a cchesz bawic sie z syjamem, to musisz wywalic gdzies poza folder DOGZ plik ragdolla i zostawic tylko syjama. Jak chcesz grac ragdollem to musisz pozbyc sie syjama itd.

z moich doswiadczen i z tego co pamietam to shiba inu i akita inu z Supernove wlasnie sa takimi plikami ktore "kloca sie" i musze sie bawic w przekladanie ich gdy chce bawic sie z konkretnym psem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szarusia
Hexer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:33, 15 Cze 2008    Temat postu:

Dzięki!!!<3
Mam jeszcze jeden problem...
Bo mam hexowane Aussie.No i jak zrobiłam miot próbny,to szczeniaki są białe,a nie w ciapki Co zrobić by miały maść po rodzicach??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamcia
Administrator



Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 15:17, 15 Cze 2008    Temat postu:

no coz, to zalezy jak hexujesz i jaki masz plik rasy (oryginalny czy hexowany). Jak kiedys wspominalam, kiedy ja hexuje kolor, wywalam wszystkie zbedne wariancje, zostawiajac tylko jedna, co w efekcie daje mi ze wszystkie psy wychadzace z AC sa takie same (takie jakie hexowalam) i wtedy wybieram se tylko odpowiednia plec, ogon/uszy, typ budowy itp. Zeby szczeniaki mialy masc po rodzicach to podczas rozmnazania musisz miec w grze plik hexowany, np. plik jednego z rodzicow (tylko twedy szczeniaki wychodza ci identyczne jak jedno z rodzicow), badz hexujesz plik na swoj sposob (np. troche inne ulozenie lat, ale w takim kolorze jak rodzic/-e) itp. oczywiscie mimo to nadal bywa problem z uzyskaniem odpowiedniego koloru powiek i zdarzaja sie mutacje, ale wychodza tez szczeniole idealne fanny

akurat wy nie zajmujecie sie hodowla psow wg standardwo ras (bynajmniej wiekszosc) wiec nie jest to takie istotne, natomiast w PKC jest to bardzo istotne

Gra rzadza tez pewne prawa, np. powieki w kolorze 45 (caly zakres od 40-49) i jeszcze ktores nie sa przenoszone na drugie pokolenie, zawsze szczeniaki beda mialy je zmienione na 15, 125, chyba tez 105 i 35
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hex and Adoptions Strona Główna -> Hex Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin